Vegetarisklasange i ugnen

Just nu håller jag på att laga lunch/middag, det blir en vegetarisklasange med spenat och champinjoner. Fick lite panik då jag insåg när jag kom hem igår att jag köpt 3-4 kg champinjoner, vill ju hinna tillaga det innan det blir dåligt. Så då kom jag på att göra lasangen! Helt ärligt så är det första gången jag gör lasange, men det ser ut att bli riktigt gott, om ett tag får jag veta. Om det blir lyckat kan jag lägga ut recept på det, känns ganska meningslöst annars.

Detta med att vara vegetarian underlättar otroligt mycket då vi har en affär nere på torget som säljer hur mycket grönsaker som helst till otroliga priser! svampen igår betalade jag 20 kr för, jag har kunnat köpa tre honungsmeloner för en tia. Helt perfekt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0