Helt slut

Som rubriken säger så är jag helt slut nu. Jag har jobbat och varit lite ideell efter det, mycket trevligt. Idag fick jag även ett roligt brev med posten, dels inbjudan till 10 års jubileum för projektbildaren. Det var inte allt som fanns i kuvertet, det fanns också ett brev som jag skrivit till mig själv. I slutet hade jag skrivit "Det skulle vara kul om jag fortfarande hade kontakt med tysken" i detta fall är det min vän Marc från just Tyskland och vi har fortfarande kontakt och pratar även nu om att ses, då vi bara har snackat vi internet hittills. Men den meningen i brevet gav mig ett gott skratt, att jag ens hade kommit på att skriva det. 

Ooh, idag också middag på subway, var jag provade deras veggie biff istället för kyckling eller liknande. Måste säga att jag var mycket imponerad och tror att jag i framtiden(även om jag inte fortsätter var vegetarian) kommer välja det istället för kyckling. Iallafall någon gång. Jag tror det är viktigt att jag tar lärdom av denna månad inför framtiden, så att jag lär mig så att jag kan laga god vegetarisk mat, dels för att kunna bjuda på något gott till mina icke köttätande vänner och även själv kunna lätt variera min kost utan kött och med. 

Lite bilder från dagen:

min subway macka


Modiga ungdomar staplade backar, hon kom nästan längst upp! 


Erik Hassle på scen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0