Vadå första veckan?!?

Inför min sockerfria månad har alla sagt att den första veckan är svårast. va?! Nej! Vecka nr två är sjukt mycket jobbigare. Men en sak som är säkert är att jag inte kommer ge upp! Det är väldigt hälsosamt för mig och jag känner mig faktiskt piggare! :)
 
Efter att jag slutade med min vegetariska månad så har jag ätit kött två gånger, på ett sätt är det gott, men samtidigt så är det ganska äckligt. Bacon gick verkligen inte att äta för mig, medan hamburgare och kebab gick bättre. Hamburgaren var god, fast samtidigt vet jag inte om det hade varit lika gott med en veggieburgare i det tillfället. 
 
Jag kommer inte uppdatera min blogg speciellt mycket inom den närmaste tiden, då jag jobbar nästan varje dag och har andra saker som också måste tas tag i. Får se hur mycket det blir, men jag tror inte att jag kommer orka. Jag vill att min blogg ska vara något som ger mig energi istället för att ta. Just nu ger det, men de senaste dagarna har det känt som att det mest tar. Så jag bloggar när det ger mig energi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0