Klättertisdag

Tisdagar innebär klättring för min del! Vi brukar vara ett gäng som hänger på klätterdomen här i Göteborg på tisdagskvällarna. Det gick ändå hyfsat för mig idag, men bättre kan jag, hoppas verkligen jag hinner klättra något innan jag drar till Pite på söndag. 

Vi fick ett härligt besked idag till vår klättergrupp som består av nyktra klättrare, vi fick beviljat en ansökan så nu kan vi börja köpa in utrustning till föreningen och göra olika klätteraktiviteter. Jag älskar verkligen att vara medlem i UNF och en del av IOGT-NTO rörelsen, så fina människor, så mycket nykterhet och så mycket jag nog aldrig annars skulle gjort. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0