En dag med inga planer

Det har kliat i fingrarna, tankarna har gått fram och tillbaka om jag ska börja skriva på bloggen igen. Nu har jag kanske bestämt mig, eller jag har bestämt mig, men hur länge det håller får vi väl se. Jag ska börja blogga igen, för min egen skull, jag kan tycka det är skönt att skriva ner det jag tänker på och dela med mig på något sätt om vad jag gjort under dagen, mina tankar, bilder, ja lite allt möjligt. 
 
Här om dagen valde jag att börja använda min systemkamera igen, den har legat minst ett halvår, då senaste bilderna jag hittade var från sommarens kongress. Men nu har den använt något mer flitigt och idag har den fått hänga med på mina äventyr. Jag har haft en ledig dag och jag hade inga planer från början, jag har verkligen tagit dagen som den kommit, väldigt skönt. Det är inte jättevanligt att mina dagar inte har några planer och jag har lite problem med att inte ha planer. Men det visade sig verkligen kunna bli en lyckad dag! Jag åkte in till stan vid lunch och kom hem nu vid tio på kvällen, det trodde jag inte när jag åkte in. Men det har varit en bra dag och det var precis vad jag behövde. Här får ni liter bilder från dagen. 







 
Tack och godnatt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0