Dags att bege sig hem.

Jag har nu varit upp i Pite i nästan en vecka, det känns faktiskt lite tråkigt att åka tillbaka till Göteborg. Jag har sagt en del gånger att jag inte saknar Pite så mycket och jag tycker det inte är märkvärdigt att komma hit. Den här gången har jag tyckt det har varit jätteskönt att vara hemma här en vecka och jag behövde verkligen det här. Min plan var att typ sova och inte göra så mycket annat, men jag har vaknat tidigt varje morgon. Nästan varje dag har börjat lugnt och sen har det varit full fart! Jag har hunnit umgås mycket med mina vänner här uppe och det är så skönt att få träffa dem igen. Jag hoppas det inte dröjer lika länge tills jag kommer tillbaka nästa gång. 






 

Kommentarer
Olivia

Nä du, vi är två som hoppas på det <3

2014-04-20 @ 22:04:35
URL: http://lucesolare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0