nervös och förväntansfull

Kroppen är helt slut, har varit igång hela dagen, lyft möbler, packat upp och ställt i ordning här i lägenheten. Plus att jag valde att ta en löprunda när vi hade fått upp allt. Det är inte klart än, men vår soffa har kommit hit och det börjar kännas mer som ett hem, inte riktigt som vårt ännu, men det kommer när vi fått upp alla saker. 

Imorgon är det introduktion på jobbet, jag är faktiskt lite nervös! Men jag har ju gjort det här förut, jag har ju jobbat på en ICAbutik förut. Men det kommer bli spännande att få träffa medarbetare och friska upp minnet lite, var nästan ett år sedan sist. Jag hoppas även att jag får ett schema för sommaren så jag kan planera min sommar efter när jag jobbar. Kanske blir det att boka en resa utomlands om det tillåter! Mer om dagen får ni veta imorgon. Nu ska jag krypa ner i min säng och se en film, känns otroligt skönt att ha en säng som är 140 bred istället för 70-80 cm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0