Kvällsmys med Hilma

Idag blev det jobb lite plötsligt, men det behövs! På nått sätt behövs hyran betalas, det är lite mer verkligt nu när jag bor i egen lägenhet och ska handla egen mat. Alla andra somrar har jag jobbat för att få lite pengar så jag kan göra något rolig eller köpa nått speciellt. Tack vare sommarjobbspengar har det blivit en del resor, kamera, mobil, dator och ja mycket mer. Men nu ska pengarna gå till hyra och mat, men sen kan jag ju göra lite vad jag vill med resten. Men min tanke är att spara pengar så jag kan ge mig ut på en längre resa, kanske om ett år!

 

Efter jobbet kom Hilma hit, vi pratade, såg film och åt massvis med honungsmelon. Jag var innan och köpte tre för 10 kr, det är ju helt sjukt bra pris! Men det var trevligt att få träffa Hilma lite. Nu är jag själv hemma tills på onsdag då både Olivia kommer hit och Jenny och Elisa kommer hem. Vad ska jag hitta på i helgen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0