Grattis till studenten Olivia!

Nu när detta inlägg publiceras, exakt i denna minut , springer Olivia ut och tar sin student! Det hon inte vet är att jag kommer stå där när hon springer ut! Jag for hit till Pite för att överraska henne lite och jag hoppas att hon blir glad av att se mig där!

Tanken var att ingen skulle få veta något om att jag kom hem, men i onsdags blev jag tvungen att berätta för mamma att jag skulle komma hem idag. Hon lät ganska överraskad på telefon när jag berätta det.
Jag stannar inte speciellt länge, jag åker tillbaka måndag kväll. Detta blir nog enda svängen hem för mig i sommar, juni och augusti kommer bli väldigt mycket jobb, så då har jag inte tid att åka upp över.


Jag älskar att överraska folk, även att bli överraskad!


Så grattis till studenten Olivia, även grattis till Anna och Maria som också tar studenten idag!! Och till alla er andra också!

Bilden är tagen av Olivia på min student förra året.

Kommentarer
Olivia

Älskade, älskade vän! <3

2012-06-09 @ 14:45:51
URL: http://lucesolare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0