Tisdags morgon

Ajdå, jag misslyckades direkt, men jag glömde totalt bort att ladda upp ett inlägg igår kväll, jag var så jäkla trött. Men jag är upp tidigt istället, så då får jag väl ägna lite tid till bloggen. Anledningen till att jag är uppe tidigare än vanligt är för att jag måste göra klart ett skolarbete om subkulturen Thrasher, tyvärr så går det inte så bra, eftersom jag inte hittar någon fakta om ämnet. Jag är ju så smart och väljer och åka in till stan istället för att försöka göra klart det, men jag trodde inte det skulle ta så lång tid. Men på stan htita jag iallafall två av byxorna som ni ser nedan, de svarta köpte jag i Lördags, så nu har jag då byxor så att det räcker! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0