Fördel med södra Sverige

Nu sitter jag på bussen påväg till Köpenhamn! Vi har nyss lämnat helsingborg och jag har aldrig varit såhär långt söderut i Sverige. Det roliga är också att jag hade bättre koll på helsingborg än Joakim och han är från Skåne!
Men nu till det jag tänkte skriva om, det är en fördel med bussarna här i södra Sverige. Det är att många av bussarna har internet ombord, vilket gör att jag nu kan sitta och blogg och även twittra. Det pågår ett stort twitterkrig mellan vår grupp som är påväg till Köpenhamn och andra gruppen som är påväg till Oslo. Joakim skrev 22 inlägg på 15 minuter, helt sjuk! Nu ska jag ge mig in i fighten igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0