Möblerat om i rummet

Efter att bara legat hemma och varit sjuk i några dagar så blev jag ganska uttråkad idag, då det egentligen var tänk att jag skulle vara med Olivia, men för att jag var snuvig så gick inte det.. Då bestämde jag mig för att möblera om i mitt rum, lättare sagt än gjort. Var tvungen att montera isär min säng eftersom den var för stor för att kunnas vändas hel.. Sen visa det sig att skruvarna inte gick att få ut från sängen för att det var för tajt, men med hjälp från brorsan löste det sig. Det blev inte riktigt som jag tänkt mig, men jag är nöjd ändå :)

Före
Efter


Vad tycks?

Kommentarer
Fredde ;)

Jag tycker att det var mer awesome på bilden på facebook när madrassen stod upp på sidan.. hehe ^^,

2011-02-06 @ 00:04:54
Björnis

Nice!! ^^ Gillas med stort G

Är det en tv på väggen till vänster i "finnish" bilden?

2011-02-07 @ 23:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0