varför är en rubrik så svårt?


Nu är mitt rum lite städat i alla fall :) Har mest tagit det lugnt ikväll, fixa lite saker inför imorgon och så :P
och så har jag gjort typ det värsta som finns, att vaxa benen.. Usch och fy, men det gjorde inte lika ont denna gång som förra gången.. Men jag brukar oftast använda nått grejs man sätter på benen, väntar 3-5 min och sen tar man bara bort det så är håret också borta. Men idag gick inte det eftersom jag inte hade något sånt hem, var bombsäker på det tidigare, men mitt minne kan ju svika mig ibland. Så därför fick det bli att vaxa.


Mums, min mammi har bakat bullar :D Jag vet några som kommer få av dem imorgon, och nej det är inte Helena och Ida eftersom jag inte kommit försent än!!! :D

Bild: Hotellpersonalen från vårt hotell i Italien, vill tillbaka dit!<3

Kommentarer
Gustav

haha, jo! verkligen ;)

2010-03-18 @ 22:21:19
URL: http://norrlandsgrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0