måndagsmorgon

Det går verkligen segt för mig att stiga upp, och värst är det på måndagsmorgon. Men nu är jag i alla fall vaken och jag börjar om ca 35 minuter :P Och idag ska jag verkligen vara i tid^^  
Jag har lovat fika till Ida och Helena om jag kommer sent någon morgon fram till påsklovet,
tror ni jag kommer lyckas komma i tid i några veckor? ;)
Måste bara informera om att jag kommer sent nästan varje morgon. 

Men nu ska jag göra mig klar för skolan och försöka komma i tid.
Uppdatering kommer sen, så får ni veta hur det gick! :)

Kommentarer
Olivia

Stackars Ida och Helena, det blir ingen beach 2010 för dem ;D Hur går det på fotot förresten? :)

2010-03-15 @ 09:23:24
URL: http://lucesolare.blogg.se/
Helena

HAha! Klockren Olivia!!XD

2010-03-15 @ 11:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0