jag lever!

Det var några dagar sen sist nu.. har ju som varit ute i ingenstans i helgen, både utan el och rinnande vatten.. Men det var kul :) nog för att jag råkade göra illa knät lite, vilket var mindre kul :/ Men det känns som att det blir bättre och bättre. 

Snart ska jag fara till skolan, där vi senare idag ska ha skoldansen, men tror inte jag kan dansa så mycket idag :( Men får titta på när alla andra dansar ^^

Nu ska jag gå och göra mig klar, så att jag kommer i tid! Som jag gjort nu i två veckor och en dag! :D

Kommentarer
Marika

Hej :)!

Kom in o rösta på min bikini

så har du stor chans att vinna

länkning med bild på bloggen :)!

KRAM

2010-03-30 @ 10:04:27
URL: http://Fredrixon.devote.se
Björne

HA! Jag SÅG dig dansa!! ;P

2010-03-30 @ 17:50:03
Pidiiplutt

Ja tyckte du rörde dig gode bra ja , lillshejkarn ;)

2010-03-30 @ 19:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0