Funderingarnas eftermiddag

Mycke tankar har gått i huvet.. Min skola har blivit hotad för skolmassaker.. Tankarna har gått fram och tillbaka, Vem mår så dåligt att man kan tänka sig göra något sånt? Blir det att stanna hemma imorgon? Är det någon man har träffat?
Nu har det visat sig att det är någon 16 årig kille som skämtat om de hela.. Då undrar jag, HUR FAN KOMMER MAN PÅ ATT SKÄMTA OM EN SÅDAN SAK!!?!?!?!

Under sista lektionen idag så gick kameran för fulla muggar iallafall, tänkte att jag kunde bjuda på några bilder :)

Helena och Ida ;)
Jag, ser ju ut som att jag faktiskt hänger med ;)
Jag vet, jag är en liten pluggis ;)

Nu ska jag börja gå och lägga mig.. Ska fota lite imorgon innan skolan, sen så ska jag ju också komma i tid till skolan, kan ju inte sätta Ida och Helena i ohälsa ;)



Kommentarer
Ida

jag ser lite efter ut med labbrocken och den röda bandanan :P

2010-03-16 @ 13:11:20
Olivia

Söta brudar alltså ;>

2010-03-16 @ 22:17:25
URL: http://lucesolare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0