Körkort!

Härlig att äntligen fått körkortet, blev jätteglad när hon sa att jag klara det! Men jag kan ju inte säga att jag hade tur med vädret, det har snöat så jävla mycket idag, det snöar fortfarande... Eftersom jag tog körkortet idag så har det blivit en del bilkörande, mest nervös var jag nu när jag skjutsa hem brorsan. Att köra på vägarna är som helt okej, men sen när jag skulle komma åt våran parkeringsplats, var det ett helvete.. Det har inte varit och plogat här på hela dagen.
Ibland undrar jag hur de prioriterar. Jag förstår att inte är så hög prio på parkeringar, men jag såg att det var och ploga på skolgården, medan jag på en 70-väg var tvungen att köra ca 30km/h för att det var så mycket snö, det kallar jag fel prioritering.

Men jag är glad, jag har tagit mitt körkort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0