Dag 07 – Mina bästa vän(ner)

Asså jag kan inte hålla mig till att bara skriva om en person! :) Tänkte att jag kan skriva om några som är min såkallade bästa vänner.
Först ut är Heidi.
Många minnen, Heidi är min kusin och vi har alltid umgåtts. Kanske till en början mot vår(heidis) viljan, haha. Duär en person jag alltid har kunnat lita på och jag älskar dig!

Nästa får bli Ida:
Vi har gått i samma klass sen tvåan, nu på gymnasiet gör vi dock inte det längre :( Jag kommer ihåg när vi var yngre hur mycket vi kunde bråka ibland, asså vi tog seriöst till nävarna ibland, men det var länge sen ;) Du är en som alltid finns där för mig, Älskar dig! 

Nästa är Olivia:
Är en mycket kreativ person, som är otroligt bra på att göra smycken, fota och påhittiga presenter ;) Finns alltid där för mig! Tycker det är väldigt jobbigt då det är svårt att träffa dig, men jag vet att du är stark och kommer klara det här! Du är en underbar vän och jag älskar dig! 

Maria blir nästa person:
Den första av mina klasskompisar som jag träffade här i Piteå, minns mycket väl när vi lekte i storalekparken, fast då hade jag ingen aning om att vi skulle börja i samma klass. Du är en tjej som alltid har ett leende på läpparna och man kan inte vara ledsen i hennes sällskap! :) Synd att du bor så långt härifrån :/ Älskar dig! 

Nästa är Helena:
Helena och jag har också alltid varit vänner sen jag flytta hit. Det var några år där vi inte träffades så mycket, det var när Helena gick i musiklass, men nu går vi i samma klass igen, vilket jag tycker är jättekul :) Ska försöka hålla dig borta från alla heta diskutioner vi har, vet att du inte tycker dom är riktigt lika roliga som jag göra ;P Älskar dig!

Nu kommer två tjejer som tyvärr bor väldigt långt bort, men jag tycker dom är värda att vara med här, det är Anna och Jessica

Anna är en tjej jag träffa genom UNF, vi blev typ kompisar direkt! :) Ett tag så trodde min mamma att vi till och med var släkt, utan att vi visste om det.. Men tyvärr var inte så fallet, skulle som har varit gode coolt! Du är en underbar tjej och jag älskar dig!  Synd att du bor så långt bort :(

Jessica har jag inte alls känt länge, vi har känt varandra sen i september typ. Men det kändes som att vi känt varandra väldigt länge när vi träffades. Tror det är för att Anna har sagt både till mig och Jessica att vi borde träffa varandra, och att vi skulle nog komma bra överens. Vilket vi gör! :) Du är en klippa, verkar som att du förstår allt jag säger, sånt som kanske inte alla andra förstår. Älskar dig!

Jag tror jag skrev lite för mycket i det här inlägget, och självklart finns det andra personer som också betyder otroligt mycket för mig!

Kommentarer
fanny

oj, du hade en annan lista än jag haha! :p

jag försöker men det går inget vidare xd

2010-12-08 @ 20:58:26
URL: http://fannywik.blogg.se/
Helena

Du e då för söt! Älskar dig med! <3

2011-01-31 @ 19:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0