Dag 02 – Min första kärlek

Killarna har varit många, men bara en jag verkligen älskat! Hans namn är Samuel Somo, kommer från Jönköping. Vi var tillsammans i ungefär ett år. Vi träffades på en resa till Tjeckien, då hände inget eftersom jag var tillsammans med en annan kille då. Det var när jag någon vecka senare ändrade min status på facebook som han la någon kommentar. Sen börjar vi på nått konstigt sätt att chatta med varandra, som sedan lede till sms, som sen blev långa telefonsamtal, tur att jag älskar att prata i telefon! ;) Sen en månad senare träffades vi i Stockholm, och blev tillsammans, aldrig har jag så snabbt känt mig så trygg med en annan människa. 
Vi försökte att träffas en gång i månaden, vilket ibland blev väldigt svårt eftersom båda var väldigt upptagna människor, inte det lättaste att träffas ofta när man bor 117 mil ifrån varandra.
Samuel är en jättebra kille, jag vet att jag har varit förbannad många gånger på han, men jag kommer nog alltid tycka att han är underbar! :) Han är också en jävel på att hitta goda parfymer, haha ^^
Tror det var sista gången jag gick in i ett distansförhållande, det var underbart men 117 mil tar jävligt mycket på krafterna!

Kommentarer
Samuel

De va ett bra år! OCh man är ju en vän rikare nu! Grattis till körkortet Linnea :)

2010-12-22 @ 12:48:43
URL: http://somo.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0