Påsklovet lider mot sitt slut!

Nu är det söndag, och imorgon ska man tillbaka till skolan, varför redan? :( Jag skulle gärna ha någon dag till så jag verkligen kunde få sova ut :P Men mitt lov har varit väldigt roligt! :) Det började med att heidi kom hit, sen blev det lule med henne, så har jag varit där till i fredags! Vi har varit på rensafari, grillat, åkt pulka, bakat, shoppat m.m =)

Tacos har även varit en standard mat det här lovet, först hemma hos mig med heidi, sen med Henke, sen hemma hos heidi och igår åt jag och brorsan också tacos... Tror inte jag ska äta det på ett tag nu :P

I helgen har jag varit med Olivia och Ida, i fredags var vi på skeppet på havsbadet och spelade minigolf, det var faktiskt riktigt roligt, även om jag förlorade ^^ Igår så skulle vi sova över hos Ida, men jag for hem kring två eftersom jag mådde så jävla illa :( Det verkar inte vilja gå över heller :(

Tänkte att jag kunde bjuda på lite bilder från lovet! 


Heidi och Ida

Jag och Heidi

Johan och Heidi i pulkbacken :)

Ida på minigolfen ;)

En bild på Olivia får avsluta :)

Kommentarer
Olivia

haha, ohlala :P Hedersplatsen ;>

2010-04-11 @ 21:31:00
URL: http://lucesolare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0