Mitt 2009!

Jag vet att det är sent att komma med mitt 2009 nu, bättre sent än aldrig. Jag började bara kolla igenom massa bilder från 2009 och då tänkte jag att jag kunde ladda upp lite från 2009 nu ;) Här är mitt 2009! :)

Juoksengi- Nyår med Jasmin, Micke, Malin och Frida(inte med på bilden)


Stockholm - Vi som var på återträffen som inte var ;)


Piteå - Värvning med UNF på utbildningsmässan(eller var vi en städfirma? ;))


Stockholm - Fotleken på plattan ;)

Stockholm - Jag hittade mitt cafe! ;)


Piteå - Evert blev en del av vårt umgänge, en bra present till Olle ;)


Jönköping - Dennis & Samuel på bowlingen :)


Sundsvall - Hur många får man plats på en stor bänk? ;)


Sundsvall - Jag har även deltagit i en mumsmumsätartävling ;) Sa jag att jag vann? :D


Göteborg - Festa nyktert!


Göteborg - Wendelsberg är helt underbart i slutet av maj! <3

Stockholm - Besökte Samuels mamma och blev även ett besök på Gröna Lund! :)


Oslo - Avkoppling i parken i värmen ;)


Oslo - Min älskade bror! :)


Kattilakoski - Jag misstänkte alltid att det var nått mellan dem ;P

Göteborg - Mitt ute i skogen var jag och Anna lite lost, men inte ska man vara ledsen för det ;)


Göteborg - En sväng på Liseberg måste man ju ta ;)


Göteborg - Demonstration, UNF gör världen bättre! :)

Boden - Nejdå, Anders är inte alls typ 2 m lång! :P


Storforsen - Tittar ut över forsen ;P


Piteå - Olivia har hunnit fota mig ett antal gånger :)


Stockholm - Påväg till att förändra världen! :)


Piteå - Statist för filmen "Jag Saknar Dig"! :)


Piteå - Hade en dag då jag fota mig själv i ca 3 timmar, kanske lite ego :P


Piteå - Jag lyckades också bli 17 år, även om det firades med ett barnkalas (foto: Olivia)


Italien - En härlig bild från Alperna får avsluta :)

Kommentarer
Malin

Oj nyår 2008-2009, det känns som väldigt länge sen!

2010-04-14 @ 19:12:54
erik

bilden på anders är ju roligast! ^^

2010-04-14 @ 22:05:52
razz

jag var inte där ju =D

2010-04-29 @ 22:59:14
URL: http://hjalmarsson87.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0