Förkylning

Åh, har inte orkat uppdatera bloggen, eftersom jag är förkyld och har varit slut efter helgen i Dalarna! :P

Men nu är jag här igen ^^ Helgen i Dalarna var rolig :) Vi var ute och paddlade kanot, haft kurspass, träffat ny människor och varit på ett underbart ställe :) Tyvärr så använde jag inte min kamera så bra under helgen, men här kommer några bilder iallafall :)


De tog över våran säng :O haha


Jag som hade väntat mig att det skulle vara grönt gräs :P Men så börjar det snö :O


Lite sten sax påse måste man också köra ;D


HELT SJUKT, fatta mkt gott!!! :D fast det var inte till oss :(

Kommentarer
Emma says style, love & rock and roll.

Sv; Eller hur! Kul att höra att fler än jag var nykter :)

2010-05-03 @ 12:06:36
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0