Statist!

Kom hem för en timme sen typ, har vart statist till filmen jag saknar dig! ;) Så ni kanske ser mig på bioduken nästa höst ^^ Det var mycket väntan och så, men ändå hyfsat kul :) Ska kolla imorgon om jag fick några bra bilder, så kanske jag lägger ut dom här :)

Nu hade jag tänkt se idol eftersom jag missade det idag. Sen blir det sova eftersom jag tänkte plugga imorgon innan skolan börjar.. Har kemi prov på fredag och det är nog bäst om jag klarar det, vill inte börja kemi B med ett ig.. Så imorgon blir en pluggdag till 100% för mig(eller iallafall till klockan 20.00 då idol börjar).

Nu ska jag se idol, sovgott! ;)

Kommentarer
Anonym

Spännande <:

2009-09-26 @ 10:08:31
URL: http://lastflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0