Känner mig duktig!

Har suttit kanske 3 timmar idag med ett engelska arbete.. Jag tyckte det var kul att lära sig ett nytt program så jag satt fixa och trixa och glömde bara bort tiden! Sen kom Jessica och Jonas hit, mycket trevligt :) Imorgon blir det att hämta ut min nya mobil hoppas jag, så då blir det väl att sitta och lära sig den.. Kommer nog ta lite tid att fatta hur en Samsung funkar..

Igår fick vi kolla i en tidning från 89 på skolan då hitta jag den här serien :)
Nalle Puh är verkligen en härlig figur :)
 

Kommentarer
Wår Bitch

Puh björn <3



En fråga bara.. Vad för program var det ?

2009-03-19 @ 15:10:43
Sandra

Vilken söt liten Nalle Puh serie! :D

2009-04-08 @ 16:01:26
URL: http://sfblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0