Torsdag!

tjaa, det var ett tag sen jag skrev.. men mitt liv har varit väldigt upp och ner, men nu skriver jag iallafall! ; )

NU är bara en vecka kvar innan sommarlovet är här, gud vad jag längtar.. fan vad skönt att slippa stiga upp tidigt och att slippa plugga och bara kunna slappna av och chilla ;) Fast vi har dock två prov kvar innan det sköna sommarlovet kommer, ett i Matte B imorgon nationella, tror det kan gå ganska bra men det kan också gå ganska dåligt :/ Sen så är det också kursprovet i Kemi, tror samma sak där det kan gå bra men också helt åt skogen ^^

Idag var jag och Linnea på stan och blev interjuvade(vet inte om jag stavar rätt) av PT, för att vi är med i UNF och väljer att leva nyktert. Så det kommer med nästa fredag, hoppas det blev bra ^^

Imorgon blir att träna på step in, för att få igång mitt knä bra! Var och träna igår också, det var så jävla skönt.. Så ser verkligen fram emot att träna imorgon! Nån som vill följa? ;)

Nu ska jag skriva klart min engelska låt analys så att jag sen kan softa :)

Ha en trevlig kväll! Här får ni en sommar bild på mig ;)


Kommentarer
Emelie Lindberg

Roligt att ni blev interljuvade :)

2009-06-05 @ 11:10:21
URL: http://lastflowers.blogg.se/
Razz

och vilken sommarbild sen.. den tackar vi för.. lr hur samuel?

2009-06-18 @ 11:03:48
URL: http://aerotech.blogg.se/
Samuel

Ja visst gör vi det, hon är så himla fin :)

2009-06-18 @ 18:53:33
URL: http://somo.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0