Godmorgon!

sitter och äter frukost.. ska snart göra mig klar för skolan. Skulle vilja sova ett tag till.. Har liksom sovit 5 timmar i natt.. Låg och prata i telefon i 5 timmar så jaa :P  Men jag är ändå så glad så att de gör mig pigg! :D  Skulle ha pluggat mer i helgen men vafan, får ta det nu under veckan istället..

Igår kväll fick jag en ide om att rita lite, har inte gjort det på väldigt länge. men jag hoppas jag kommer börja göra det mes, så jag blir lite bättre..  Men ni får väl se vad det var jag ritade igår.
Nu måste jag göra mig klar för skolan, men ha det bra ^^


Kommentarer
Samuel

Jo de blev en stund där igår, men varje minut va underbar! Förlåt att jag alltid håller dig vaken men aj kan inte hjälpa de;)



Saknar dig så otroligt mycket.

2009-01-27 @ 09:18:31
URL: http://somo.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0