Borde sova..

Asså shit vad göra jag uppe?  jag måste sova.. ska upp 06.15 imorgon.. Men det blir en bra dag imorgon eftersom att jag ska till sthlm och få träffa lite unfare, saknar dem verkligen!
Idag hade vi planeringsmöte inför nästa helgs grej! ;D ska bli jävligt kul att ordna en kurs för första gången.. lite arbete men jag ska nog orka! :)
Har vart väldigt glad idag! fast det har vänt lite nu.. läste en sak och börja inse vart jag är påväg med mitt liv.. jag vet inte hur jag ska lösa det, jag vet ingenting just nu.. jag undrar om det ens kommer gå att lösa.. Men med tiden lär jag ju märka.. Livet har sina mörka stunder, har haft många sånna på senaste tiden! Men det finns en som har fått mig att glömma allt och bli glad. Så jag är ändå glad för det mest! Kan ju vara jag som bara är känslig också...

Men nu ska jag sova iallafall.. kommer nog inte blogga nått fören på söndag, eller joo kanske om jag får låna Samuels dator, borde jag få eftersom att jag är såååå söt! ^^

Godnatt!

Kommentarer
Emelie Lindberg

Ha det bäst i Stockholm (; Just ja bytt blogg nu.

2009-02-01 @ 21:10:00
URL: http://lastflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0