Torsdag

Jippie, har läst klart det jag var tvungen att läsa till imorgon trodde aldrig jag skulle orka läsa allt! Det skulle gått mycket lättare om det var en bok som var lite mindre konstig.. Men den börjar nästan bli bra nu så, ska försöka läsa de sista sidorna i helgen när de andra är i backen och åker! Ska vara ledare på ett läger, men kan ju tyvärr inte åka snowboard så får sova, läsa böcker och spela wii medans de andra är i backen!
Känns konstigt att ha en snowboard liggandes i hallen när man inte själv ska använda den.. Men jag är schysst och lånar ut den till Lollo så att hon slipper hyra en snowboard! Kan ske inte den bästa brädan men vafan ^^
Får se vad sjukgymnasten säger imorgon om mitt knä, jag tror jag kommer kunna börja träna med maskiner nu! :)

Men nu måste jag packa lite så jag slipper göra allt det imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0