Söndag

Vaknade upp hemma hos Olle imorse, shit vad jag vaknar tidigt alltså.. Kl 09.00 vakna jag första gången sen somna jag inte riktigt om.. jag vill gärna sova mycket längre men det går inte eftersom jag har någon väckarklocka i mig typ.. Fick en jättefin alla hjärtansdag present av Olle! :)


Sen vart det att fara hem och hmm.. plugga? Nja inte precis.. det går aldrig bra för mig att plugga :S Men har då nu läst igenom det jag har till svenska provet på tisdag, nu har jag bara två böcker att läsa.. en på engelska och en på svenska.. får göra det sen ikväll...
Ska och se I taket lyser stjärnorna med Olle och Frida ikväll! :)
Tog och unna mig lite ansiktsmask och hårinpackning innan middagen också, det var grymt skönt! Men vet inte om det var nå farliga grejer eftersom att jag köpte det när jag var i skottland... vet ju aldrig vad som kan vara i!
Jag har också märkt att jag kanske borde ta och färga mitt hår snart igen, men jag vet inte om jag ska göra det ljusare eller mörkare? Brukar ju typ alltid färga det brunsvart! :)

Justja måste berätta en sak också! Är stolt över min mamma, det visa sig att jag påverkar henne! Hon hade bakat en kladdkaka igår när jag var borta! :D


Ha det bra!
Puss o Kram!

Kommentarer
Samuel

Jättefint armband verkligen!

Eh vem behöver plugga egentligen? Haha

Jag har ju inte sett dig IRL med ljusare hår så jag vet inte men tycker du passar otroligt bra i mörkt, men allt klär ju en skönhet så kör på de du vill! :)

Så fort jag får min ugn ska jag också baka kladdkaka, funderar på något recept som ni har lagt upp jag har beslutsångest ;)



Tycker om dig!

2009-02-15 @ 23:02:20
URL: http://somo.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0