Sjuk, igen...

jag måste verkligen sluta med att bli sjuk! Det började att jag vakna med att jag knappt kunde andas(hade så mkt slem i halsen).. men jag gick upp och duscha och for till skolan, var i skolan 30 minuter sen for jag hem igen.. insåg att jag inte orkade. Så jag har legat och sovit hela dagen, eller halv sovit! Som sagt så har jag verkligen inte tid med att vara sjuk, men kan inte göra så mycket åt det. Ska försöka gå till skolan imorgon iallafall, om jag nu inte mår ännu sämre.

Nu hade jag tänkt försöka plugga lite engelska eftersom vi har prov på fredag!

Saknar Samuel hur mycket som helst! Men nu är det inte ens fyra veckor kvar tills jag får träffa honom! ;)
Saknar Johannes också, hoppas jag kan träffa han på lovet också!
varför ska underbara personer bo så långt bort?


Hoppas ni håller er friska iallafall, ha en fortsatt trevlig kväll :)

Kommentarer
Razz

mig då?

2009-02-03 @ 19:41:00
URL: http://aerotech.blogg.se/
► S u s s i e K ◄

Men visst bor det väl nån underbar person nära också? ;D Typ nån Susanne.. Tror hon hette så ^^

2009-02-03 @ 22:19:42
URL: http://sussiek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0