I Taket Lyser Stjärnorna

"Var inte den här Svensk" tänkte jag i mitt huve när filmen började. Tittade först på Olivia på min vänstra sida och sen på Frida på min högra, de verkade inte tänka samma sak som jag! Så jag fortsatte att kolla rakt fram, men det gick två sekunder innan jag tittade på dem igen, när jag såg på Frida så såg jag att hon inte heller tyckte att det här stämde.
 - Är det här verkligen rätt film? viskade jag till Frida
- Näe, det här är ju en annan film som går på bio just nu! Viskade Frida tillbaka
Olivia satt fortfarande och tittade på bioduken. Medans jag och Frida rotade fram biljetten och titta om vi verkligen var i rätt salong, det var vi helt klart. Det lite roliga var att det verkade bara vara vi tre som reagera på att vi inte såg rätt film....
- Ursäkta oss, fel film! ropar han som fixar med filmerna!
Efter 5-10 minuters väntan börjar äntligen rätt film, "I Taket Lyser Stjärnorna".
Den handlar om Jenna som har en mamma som har cancer och måste flytta in hos sin mormor. Hon byter börjar hänga med en av de mer coolare tjejerna och börjar också festa.
Jag tyckte verkligen om den här filmen, den kunde vart lite bättre men enligt mig så var den ändå sevärd! :)
Man fattar inte hur snabbt saker och ting kan ändras i ens liv. Det kom till och med en tår ner för min kind, satt där och tänkte att jag inte skulle gråta men det funkade inte riktigt.

Jag tycker verkligen DU ska se den!


Kommentarer
Becca

har också sett, sevärd, men inte jättebra!

lite lustigt dedär med fel film, har aldrig varit med om det nångång (;

2009-02-18 @ 14:25:25
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/
erik

verkar osannolikt med fel film!! klantigt!!:P

2009-02-18 @ 22:44:44
Emme

Åh den låter bra! Vill se :)

2009-02-20 @ 13:11:25
URL: http://lastflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0