31 augusti

Igår var jag och dela reklam för att få ihop lite pengar, haha jag nästa sprang och leta brevlådor. några stod precis vid dörren och några var ute i skogen, sen missa jag nog någon också. Det var mest för att de håller på att gräva upp hela gatan där! Annars gjorde jag inte så mkt igår, var ute och övningskörde en sväng också :P
Sen så hade jag och Samuel 7 månaders dag igår!<3 tänk att tiden har gått så jäkla fort :)

Idag har jag slutligen betalat för min dator som jag köpte av brorsan, har tagit några veckor bara.. Annars har jag varit på skolan, börjar gå mycket bättre på webbdesignen börjar som förstå lite mer! :)


Ikväll har jag varit på UNF! Vi planera vad vi ska göra under hösten, sen så åt vi bullar och spela kubb! :)
Känner mig duktig som cykla till Öjebyn och halva vägen hem, tog lite snålskjuts resten av vägen ^^

Veckans ord: Köpare, tänk på den dagen du ska sälja!

Det är verkligen nått jag borde tänka på ^^

Nu ska jag se nått som gick på kanal 5, sov gott!

Kommentarer
Emelie Lindberg

vad gott med bullar & saft :D

2009-08-31 @ 22:46:55
URL: http://lastflowers.blogg.se/
Heidi

Grattis till 7 månader :)

2009-09-01 @ 14:24:02
URL: http://livetenligtheidi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0