250809

Yes, hade sovmorgon idag. Var verkligen skönt! skulle gärna ha haft de en timme till eller så, men det får väl bli en annan dag...

Idag har jag hunnit med ganska mkt, klippte de sista delen av gräset eftersom att de tog så jävla lång tid igår så jag inte blev klar.. sen var de dags för middag när jag kom hem,  broccoligratäng med potatis till, mums! det var faktiskt mkt godare än vad jag trodde ^^

Sen efter middagen så ringde jag till Olivia och fråga om vi skulle fara och träna på step in, till min förvåning så ville hon de. Var verkligen skönt att träna igen, har inte gjort de på väldigt länge eftersom att jag varit sjuk så mkt.. men nu ska de bli ändring på det! Jag och ida ska också börja träna mycket när hon väl blir frisk :)
Kan berätta om mitt och Olivias mål som vi har, det är att gå ner 5 kg till sista oktober. Det är för att jag ska börja må bättre och känna att jag tycker om min kropp. Som ni kanske vet så vred jag knät i julas och detta gjorde att jag inte kunde vara aktiv förren i slutet av maj, då gick jag upp 5-7 kg och vill nu gå ner till samma vikt som förut. Jag strävar inte efter att väga 50 kg, jag strävar efter att nå en vikt som jag mår bättre av!

Jag har även övningskört till coop och så fick jag köpa lite bär så gjorde jag en smootie när jag kom hem, det var verkligen gott! 

Men nu ska jag sova, upp klockan sju imorgon så att jag kommer i tid till mattestugan!

Kommentarer
Samuel

Lycka till verkligen med träningen, jag ska peppa dig så mycket jag kan! :) Och du mattestuga? Går ni på lekis? Tycker allt du får förklara för alla läsare vad en mattestuga är i Piteå ;)



Massa kärlek från Din S

2009-08-25 @ 23:49:45
URL: http://somo.se/blogg
Emelie Lindberg

Låter hälsosamt :)

2009-08-26 @ 10:50:13
URL: http://lastflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0