100809

Måndag idag, det innebar att börja jobba igen, fast var gode pigg på att jobba så det gick gode så bra.. Jobba till och med 1 timme extra, men då får jag sluta tidigare på fredag :) fast jag är ganska så slut just nu, men snart kommer Ida hit kanske nån mer också.. Då blir det att bara chilla. 

Märker att de inte bara är jag som är trött, brorsan verkar helt utslagen han har somnat här i min säng medans vi såg på tv ^^ Fast jag förstår han, han har typ flytta ut alla grejer ur hans rum idag, han och mamma ska dra till Umeå imorgon med alla saker.. Gode nice att man har två brorsor som flyttar till bra städer, då har man alltid någonstanns att fara.. Får se när de blir att dra till Umeå och shoppa ;D 

Ha en bra kväll ;D

Kommentarer
Malin

roligt att se att du uppdaterar :D

hoppas du har det bra!:)

2009-08-10 @ 20:10:15
URL: http://menmaalin.blogg.se/
Sandra

Ja västen är verkligen fin! Kram

2009-08-11 @ 18:18:43
URL: http://miyofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0