090809

Sitter och ser på "My super sweet 16 UK", vissa är ju verkligen bortskämda. Visst skulle vara kul med en sån där stor fest, men det är där är bara för mkt... Lite kul att kolla på iaf ;P  Fast känns inte så kul att inte kunna vara ute, för jag är typ jättekänslig mot solen, känner typ att de börjar bränna direkt jag går ut, det är för att jag äter mediciner. Bättre de än att jag ska vara sjuk. 

Idag har jag inte gjort så mkt, vart en sväng in till stan och ätit på max, mums säger jag bara ;)
Ska se om jag kan hitta på nått ikväll, känner mig hyfsat kry och de skulle vara skönt att få vara med någon, istället för att bara ligga och softa.. 

Nu ska jag försöka hitta på något att göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0