Där tog det stopp

Jag misstänkte att det skulle komma en tid ganska snabbt efter att jag hade börjat blogg igen som jag skulle bli inaktiv. Men nu är jag tillbaka, förhoppningsvis!

Sen sist så har det börjat hända väldigt mycket saker. Olivia har varit här på besök, var helt underbart, saknar henne otroligt mycket när jag bor här i Göteborg. Men förhoppningsvis besöker hon mig även i sommar.

Något mer som har hänt är att jag ska till Bryssel en vecka och jag åker redan på söndag, jag är med i ett projekt som heter Democracy in dialogue! Det ska bli väldigt spännande och ska försöka uppdatera därifrån.

Och sist men inte minst, vårt projektarbete är i full fart just nu, kolla in vår hemsida www.enkronalappen.se och gillar oss på facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0