Vegetarisk pizza


Idag när jag och Heidi skulle äta lunch på stan så var vi båda sugna på pizza och jag fick då för första gången pröva en vegetarisk pizza, eftersom valde att dela på en så fick Heidi äta samma som mig. Vi valde att ha ananas, champinjoner och fetaost på den. Detta är första gången jag verkligen har saknat köttet. Men jag kanske skulle ha valt något annat på pizzan, om jag nu har några vegetarianer som läser min blogg, vad brukar ni ha på er pizza?

Till middag hade mamma lagat en otroligt god lasange, tyvärr så tog jag ingen bild på den Joakim. Men jag ska verkligen försöka bli bättre på att uppdatera hur det går med min utmaning. Jag klurar redan nu på vad nästa månads utmaning ska bli.

Kommentarer
Anonym

Haha! Pizzaaaa!



Vegetarisk pizza är sådär roligt, tycker jag. Brukar ha mycket grönsaker, paprika, aubergine och massvis med ost!:)

2012-06-09 @ 20:34:56
pizza<3

Fyllning: paprika, svamp, lök, aubergine, pommes, spenat

Topping: Havregrädde, ibland Bjäst och havregrädde

2012-06-10 @ 19:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0