Snart helg!

Mitt schema för sommarens jobb är klart och det ser bra ut! Jag får jobba mycket och det är de jag vill. Får hoppas på att mina lediga dagar bjuder på sol och mycket värme, men just nu ser ju inte den biten så ljus ut. I helgen är min sista oplanerade helg fram tills i mitten av september, jag insåg det här om dagen då jag såg över mitt schema, bokade in resor och besök av vänner.

Däremot är jag inte helt säker på att denna helg blir utan jobb, då det är en del som är sjuka på jobbet och det kanske blir att hoppa in för någon, men jag får väl se. Jobba helg är aldrig fel, bra med cash! Annars ska jag bara njuta av ledigheten och gör lite vad jag känner för i helgen. Har du några planer för din helg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0