Hejdå Wendelsberg

Nu är det verkligen över, och jag har svårt att förstå det. Men min bok fortsätter, det är bara ett kaptiel som är klart och nu börjar ett nytt! Det är spännande då jag inte har någon aning om vad som kommer hända i detta kapitel, men jag vet att det kommer bli ett äventyr. Jag kommer nog skriva ner mina tankar om mitt år och kanske lägga upp en del bilder, men det får bli ett annat inlägg. 

Just nu sitter jag och är väldigt baknykter, men det är det helt klart värt! Hade en underbar kväll med vänner som nu är påväg mot sina nya äventyr runt om i Sverige, men jag vet att det finns tåg som kan ta mig till dem så därför är jag inte speciellt orolig över det, men det kommer kännas konstigt att inte äta frukost med alla eller bara kunna när som helst hänga med folk. Plus att nu måste jag börja laga all mat själv, lite bortskämd har jag alltid blivit under detta året. 

Tänkte att jag bjuder på en bild över hur jag såg ut igår, tack Elisa som fixa mig! :)

Kommentarer
Olivia

Snygggg!

2012-06-02 @ 14:50:58
URL: http://lucesolare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0