World of Warcraft

Nu tror ni säker att jag har blivit spelnörd, men riktigt så kul ska vi inte ha det. Det var bara Daniel som tyckte att jag kunde skriva det som rubrik och min fantasi är inte på topp idag, därför fick det bli hans förslag. Men det passar lite faktiskt, för idag så krascha min dator. Den lever för tillfället igen, men vet inte hur länge. Jag tycker det är intressant över att jag kan bli så rädd över att en sak går sönder, kan vara för att jag inte har någon som helst backup på mina grejer på datorn, men det är nu fixat. Kanske blir jag inte lika rädd nästa gång den kraschar.
Detta är samma panik som många får när deras mobil går sönder, för många går ens värld under då mobilen går sönder. Hur kommer det sig att vi har gjort oss så sårbara, det är ju helt sjukt egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0