Något självklart blir mindre självklart

Under den här veckan hemma i Piteå har saker som varit helt självklara för mig blivit lite mindre självklart och jag har börjat tänka om. Detta är inte något negativt, jag är glad. Grejen är att jag har mer och mer börjat fundera på att plugga till hösten istället för att jobba. Att tanken ens slår mig är jättehärligt tycker jag, för detta innebär att jag börjar få energi! Jag har två utbildningar som jag kommer helt klart att söka nu, det är Polis och en utbilning som heter Politices kandidat. Polis utbildningen börjar isåfall i Januari 2013 och är i Växjö och Politices kandidat är i Linköping och börjar i höst! Sen har jag även funderat på att läsa 15p juridik i ett halv år. Men jag är glad att jag börjar ha lust till att fortsätta plugga. Vi får se vad som händer!

Kommentarer
Anders

Det är ju bra att du har energi att plugga, se bara till att den energin inte försvinner :)

2012-02-17 @ 14:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0