Sommaren är här!


Nu känns det verkligen som att det är sommar, det har de gjort den senaste veckan. Idag hade vi NP i matte D, det gick faktiskt helt okej för mig.. fast det brukar ha gå dåligt när jag tror att det har gått bra. Om en timme ska jag bege mig till Älvsbyn för att sedan ta tåget till Göteborg där jag ska tillbringa min helg! Hoppas jag hittar det jag vill shoppa också, sen blir det kul att träffa både gamla och ny vänner. :)
På bilden är det Ida, från när vi solade idag efter att ha gjort klart ännu en mattekurs! Bara matte E kvar nu! ;D

Vad ska du göra i helgen?

Kommentarer
Anonym

Jag stjäl bilden av dig ;)

2010-05-25 @ 18:48:53
ida Berg

...och det var jag som skrev det första inlägget :P /Ida

2010-05-25 @ 18:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0