Cykla är min grej!

Jag som hade tänkt plugga stenhårt idag, men det blev ju inte riktigt så. Blev att jag gjorde helt andra saker! Men jag har iallafall varit ute och cyklat och fått prata av mig med Heidi! :) Det blev ändå en ganska bra bit med cykeln, har nu 3 dagar i rad cyklat lite längre sträckor, känns skönt att röra på sig :D Idag blev det den här turen! :)



Heidi hade skrivit en bra grej igår när vi var ute!

För er som inte vet hur en telefonpromenad/telefoncykling så går det till så här:

1. Hitta någon om vill höra dig flåsa i telefonen i ca 30 min.
2. Klä på dig träningskläder, vanliga kläder fungerar också men det kan bli lite svettigt, så ta inga risker!
3. Se till att mobilen är laddad, är den inte det så funkar det inte.
4. Se till så att du pratar gratis. Gör du inte det så blir det dyrt.
5. Koppla på headset.
6. Ring upp personen som vill prata med dig.
7. Nu är det bara att promenera/cykla/ jogga och samtidigt prata med någon!

Perfekt att göra med en partner som befinner sig på annan ort, eller bara en kompis som inte befinner sig på samma ställe! :)

Allt är mycket roligare när man är 2!

Kommentarer
Olivia

sv; på midsommar? :O är inte det över pdol? :O

2010-04-16 @ 08:10:22
URL: http://lucesolare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0