Träning och bak

Idag började jag morgonen med att fara och träna på step in, innan skolan började. Sen var det bara att dra till skolan.
Blev även att vara statist idag igen för filmen "jag saknar dig". Tredje gången idag^^ Om jag inte syns någon gång under filmen så kommer jag bli riktigt sur, får vänta ungefär ett år innan jag får svar på den frågan. Får ju biljett till förhandsvisningen iallafall :)
Efter skolan så blev det en snabb sväng på stan innan jag, Helena och Ida skulle träna på korpen. Var cirkelträning där, gick gode bra :)
På stan hitta jag en jacka som jag skulle vilja ha, men jag tror jag ska kolla nere i södra Sverige innan jag köper någon :P
Där är en bild på den, vad tycks? :)

Efter träningen så blev det att fara hem och laga mat. Det är lite svårare att hitta på något när det ska var GI, men jag hittade ett recept på pizza i GI-boken, så det fick bli de ^^

Sen var jag ju tvungen att baka också.. Hade lite svårt att bestämma mig vad jag skulle baka... Men det blev iallafall.... Kladdkakemuffins! ;D Hoppas klassen tycker de är goda imorgon, mamma tyckte då de xD


Nu ska jag kolla lite mejl och sen ska jag sova :)

Kommentarer
Anonym

Den är snygg! :D

Härligt att du hittade ett recept, din klass blir säkert gflada :D

2009-10-14 @ 23:12:53
URL: http://oliviawikberg.blogg.se/
Stalin

YEEY. Kladdkakemuffins ;) allt jag någonsin önskat mig. :D

2009-10-14 @ 23:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0