Snart lov!

Yes, snart är lov!  Imorgon så far jag ner till brorsan, sen på söndag far jag till Älsklingen! Gud vad kul det ska bli. Kommer dock sakna min underbara vänner här hemma, varför kan inte alla bo på samma ställe?:P

Idag har dagen verkligen gått upp och ner, är typ trött hela tiden.. Kanske får sova ut lite på lovet.. Det var väl bra till en början i alla fall, men sen är jag klantig som fan och tappar bort min nycklar :O Det var väldigt jobbigt att inte veta vars de var och tänk om de hade hamnat i fel händer... Som tur var så kunde jag hämta de i infon efter någon timme.. Vilken tur säger jag bara! Sen var mamma så gullig och köpte ett nytt lås åt mig :)

Ikväll har jag försökt packa lite inför resan, ska nog fortsätta packa snart.. Sen så har jag även varit med Olivia! :D Hon fick en av mina böcker om hur man gör alkoholfria drinkar ;) Har kvar en åt mig själv också :)

Måste bara tipsa om ett grymt roligt program som går på 3an 22.00 på torsdagar! COMEDY FIGHT CLUB :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0