Jönköping

Idag har jag vart med Lisa och sett bröllops fotografen! Tyckte faktiskt den var gode bra, man ska dock ha rätt humor för den tror jag :P
Min kära pojkvän har fått mig att se på serien 24, måste erkänna att det är bra.. kan som inte sluta se, måste ju få veta vad som händer ;P Kanske det blir att se ett avsnitt till nu?

Imorgon blir det GÖTEBORG!!! NICE!! Jag hoppas verkligen jag hittar det jag vill ha, inte för att jag vet riktigt vad jag vill ha men ändå.. Ni förstår nog vad jag menar.. Om jag inte hittar nått att shoppa där så kommer det inte vara värt att gå och kolla i nåh mer butiker... Då har jag typ kollat överallt.. 

Nu ska jag vara social med Samuel! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0