Bra dag!

Till en början kändes dagen väldigt seg, steg upp för tidigt... Var inte alls peppad för att träna, men tyckte det var lika bra att fara! Sen var det blank is också, gjorde inte mitt humör bättre.. Men efter att ha tränat kände jag mig lite duktig som ändå hade orkat fara, så där började min dag gå åt rätt håll!

Väl på skolan var ja 20 minuter innan jag började(väldigt ovanligt för att vara mig). Det gick även frammåt på matten. Hålet som vi hade i 2 timmar gick ganska fort, satt och spela kort, läste twilight, snacka med folk :)

Sista lektionen var webbdesign, och jag känner mig så bra eftersom att jag vart så nöjd över min hemsida! 

Efter skolan, skulle jag pröva att vara med och spela basket. Tror jag kommer börja spela det i alla fall fram till jul. Det var som kul även om jag inte känner mig så duktig på det, men blir nog bättre. Felet är bara att vi inte kommer att få ha någon tränare om ett tag, eftersom skolan tycker inte det är värt de!!! Vafan, kan de inte ge några timmar till kvällsidrott så att ungdomar rör på sig lite och tycker saker är kul! Men tydligen har Kommun inte råd att satsa på nått.. Eller i alla fall inte på ungdomarna... Okej, nu vare jag lite taskig, de ger söker pengar på nått sätt.. Men ibland känns det som att de satsar på lite fel saker!

Det första jag såg när jag kom in i mitt rum var ett stor paket, som hade kommit med posten idag. Jag blev väldigt förvånad när jag såg att det var från UNF också, förstod inte vad de ville ge mig ^^



I paketet låg det....
En massa UNF-saker! :D
Jag fick det här för att jag är i topp 20 på de som har värvat mest! :D
Det gjorde mig riktigt glad det här! Tack så mycket UNFs förbundsstyrelse! :D

Nu ska jag snart gå och lägga mig, ska också sova ut imorgon. orkar faktiskt inte fara och träna..
Sov så gott! :D

Kommentarer
Malin

godnatt min vän:D

2009-10-20 @ 22:33:41
URL: http://menmaalin.blogg.se/
tove

Jag fick också ett paket, fast troligen inte för att jag är i topp 20 av de som värvat, utan det var till min DS .. Men det är ändå jättekul att de skickar ut dem.



Och, ja lycka till med basketen :)

2009-10-20 @ 22:53:47
Olivia

åhå, nice hurredu ;) jag skulle inte tacka nej till lite sånt ;)

2009-10-21 @ 10:43:18
URL: http://lucesolare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0