Frisör kväll!

Igår var jag på UNF(ungdomens nykterhetsförbund) som vanligt, men gjorde vi något som vi inte gjort förut, vi hade frisör kväll :)
Det var grymt kul att få sitt hår fixat och fixa olles hår, till och med killarna verkade tycka det var roande. Jonas fick håret färgat till en mörkare färg, mycket snyggt enligt mig! Jag fick håret uppsatt, mycket snyggt de också. Plattade Olivias hår sen fick hon även luggen klippt, inte av mig dock vilket nog var ganska tur! Anna fick också luggen klippt :) Det var en mycket lyckad kväll enligt mig!
Sen så var jag ju också hämtade ut mina nya glasögon, kändes väldigt konstigt att ha glasögon som man ser bra i.. Men är grymt nöjd över de köpet, måste tacka min snälla mamma! :)

Här är lite före och efter bilder från igår kväll!

                             Olivia
               
Före                                          Efter

                           Jonas

              
Före                                       Efter

                               
                           Anders
              
Före                                       Efter

                              Jag
                                           
Före                                  Efter bakifrån                   Efter framifrån

Kommentarer
erik

skojsigt^^ ..du har minnsann favoriserat dej själv med en bild mer:P

2009-03-17 @ 22:29:40
michelle bogar

svar: aw! tack så hemskt mycket :] vad gla' jag blir. följ gärna bloggen via bloglovin om du känner för det. hihi allt bra med dig sötnos? puss vah

2009-03-18 @ 16:02:10
URL: http://kapten.blogg.se/
Your Dream Closet

visst är klänning nummer 9 fin, de är en av mina favprtiter emd :)

2009-03-18 @ 20:15:23
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Olivia

tur att man är fotogenisk -.-

2009-03-18 @ 20:50:50
URL: http://lucesolare.blogg.se/
Wår Bitch

Fett nice xD

2009-03-18 @ 21:56:55
göteborgarn

men är det inte självaste SEXYBEAST-anders på två av bilderna :D haha

så du känner också han ?



Hur är det med dig annars då ?

2009-03-18 @ 23:04:15
URL: http://weisslund.blogg.se/
Wår Bitch

Gött som fan xD Själv då ?

2009-03-22 @ 19:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0