Dag 20 – Den här månaden

hmm, vad skriver man här. Jaa, det är december månad just nu om du inte visste det. December är faktiskt en ganska bra månad, speciellt detta år, eller till en viss del iallafall. 
Det som är bra är att jag fyllt 18 år, jag har tagit körkort, jag har hunnit vara och hälsa på ganska mycket släktingar, jag får snart jullov.
Jag älskar julen, det känns lite konstigt att vara hemma i år, har de senaste två åren varit utomlands och utan min familj, förra året var min brorsa med. I år blir det att fira jul hemma hos mamma, David och Jenny kommer hit och även mammas kille. Det  blir som mysigt, lite tråkigt att Jakob är i Frankrike och åker snowboard, men jag är jätteglad för hans skull att han kom med! :D Jag ångrar lite att jag inte sökte, men det blir mysigt att vara hemma också :)
Inte länge kvar till julafton! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0