Lumpen nästa?

ska snart sova, är gode trött.. fast blir att läsa lite Twilight innan jag somnar, är på tvåans bok, grymt bra säger jag bara ;D Tycker det är lite kul att det står på baksidan "varning: vansinnigt beroendeframkallande!" det stämmer ganska bra ;)

Idag fick jag hem ett brev om att söka till Lumpen, ska faktiskt göra de! skulle tycka de vara grymt kul att vara på marinen, asså ute på vattnet! Får dock se om man klara alla tester och så som dom har sen... Men jag kan ju alltid försöka :)

Jag har börjat nöta en låt som brorsan la in på min Ipod!
Det här var bästa klippet jag hitta på youtube ;)

låt: Insignificant med Counting Crows



Vad tycker du om låten? ;)
Godnatt

Kommentarer
David

Att lära sig döda människor är väl ingen hit Linnea?

2009-09-21 @ 23:36:14
URL: http://davidg.nu/snake

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0